A.S.C.R.
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

ce ma sfatuiti

4 participanți

In jos

ce ma sfatuiti Empty ce ma sfatuiti

Mesaj  poh florentina Mar Iul 13, 2010 9:55 am

In anul 2009 am purtat corespodenta cu anfp in vederea avizarii functiilor publice. Mi-a respins de 2 ori documentatia pentru ca a trebuit sa infiintez serviciul public de evidenta informatizata a persoanei prin reorganizarea compartimentului de stare civila. m-am conformat, numai ca starea civila este in responsabilitatea asistentului social. serviciul nou infiintat l-am prevazut cu un post vacantat pe studii superioare, superior I, considerand ca acest post nu va fi ocupat pentru ca ma descurc si asa. Acum cand se fac reduceri de personal vad ca nu mai e bine cum am gandit la timpul respectiv. In OUG imi spune sa am un post la 6500 locuitori. Noi suntem 1800. Postul meu este vacant iar mutarea functionatului pe acest post nu este posibila datorita faptului ca este referent asistent. Ma gandeam sa transform postul, dar imi trebuie iar avizul ANFP , care abia mi l-a eliberat. Voi ce ati fi facut in locul meu Basketball

poh florentina

Numarul mesajelor : 4
Data de inscriere : 08/09/2009

Sus In jos

ce ma sfatuiti Empty Re: ce ma sfatuiti

Mesaj  valentinu Mar Iul 13, 2010 11:35 am

(3) Primarii si sefii misiunilor diplomatice si ai oficiilor consulare de cariera ale Romaniei pot delega sau retrage, dupa caz, exercitarea atributiilor de ofiter de stare civila secretarului unitatii administrativ-teritoriale sau altor functionari publici din aparatul propriu cu competenta in acest domeniu, respectiv agentului diplomatic care indeplineste functii consulare sau unuia dintre functionarii consulari.

ART. 25
(1) In unitatile administrativ-teritoriale in care nu functioneaza formatiuni de evidenta informatizata a persoanei serviciile publice comunitare locale se infiinteaza si se organizeaza esalonat, o data cu dotarea si asigurarea resurselor necesare, potrivit legii.
(2) Pana la constituirea in toate localitatile a serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, activitatea de evidenta a persoanelor, pentru unitatile administrativ-teritoriale in care nu functioneaza astfel de servicii publice comunitare, va fi asigurata de serviciile publice comunitare la care sunt arondate in prezent aceste localitati.

(3) Modificarea arondarii actuale, in functie de infiintarea si organizarea serviciilor publice comunitare potrivit prevederilor alin. (1), se stabileste prin hotarare a consiliului judetean, la propunerea serviciului public comunitar judetean, cu avizul Directia pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date.


Aşa că nu prea înţeleg eu care este treaba aici. Cum să înfiinţezi SPCLEP fără avizul Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date?


valentinu
valentinu

Numarul mesajelor : 153
Data de inscriere : 22/10/2008
Varsta : 47
Localizare : Gălăneşti

Sus In jos

ce ma sfatuiti Empty Re: ce ma sfatuiti

Mesaj  GIMI ISPIR Mar Iul 13, 2010 1:53 pm

Valentin are dreptate, insa nu suntem in tema cu toate detaliile.
Concret, in isteria asta nu poti face nimic, nu ai timpul fizic necesar
Asa ca resemneaza-te si functioneaza si fara SPCLEP
Eu am 5400 de locuitori si nu am un asa serviciu (a nu se intelege ca nu este necesar!!!)
GIMI ISPIR
GIMI ISPIR

Numarul mesajelor : 90
Data de inscriere : 14/10/2008
Varsta : 58
Localizare : Bordusani, Ialomita

Sus In jos

ce ma sfatuiti Empty Re: ce ma sfatuiti

Mesaj  laurentiumodiga Mar Iul 13, 2010 5:29 pm

am sa-ti dau cateva informatii privind SPCLEP, pe care eu l-am infintat de la 01012010:
1. cheltuieli mari cu inchirierea retelelor telefonice, atat pentru VPN cat si pentru voce (STS)
2. cheltulieli de personal pentru cel putin doua persoane, una pentru evidenta si cea pe care deja o ai pentru stare civila
3. birotica - doua calculatoare pe care se instaleaza OS2-programul pentru evidenta, 1 calculator pe care sa instalezi OFFICE, imprimante, scanner, aparat foto care costa cel putin 2400 lei, etc
4. cheltulieli ca transportul catre serviciul judetean de unde trebuie sa preiei actele de identitate
Daca nu va trebuie neaparat, nu va legati la cap. La mine a fost dorinta alesului principal, iar acum regreta, pentru faptul ca trebuie reduse din cheltuieli si nu prea stie la care sa renunte.
In ceea ce priveste personalul SPCLEP, chiar daca in ordonata de modificare a Legii 273, in numarul maxim de personal nu se include SPCLEP, Politia Comunitara si persoanele care implementeaza proiecte comunitare.
Eu am primit azi hartia de la prefectura cu 3 posturi la SPCLEP, 5 la politie si 3 pentru proiecte comunitare, total 41 la o populatie de 5271 locuitori.
laurentiumodiga
laurentiumodiga

Numarul mesajelor : 218
Data de inscriere : 18/11/2008
Varsta : 61
Localizare : BRAN

http://www.secretari.ro

Sus In jos

ce ma sfatuiti Empty Re: ce ma sfatuiti

Mesaj  Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum